medrek.se

Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Ansök nu

Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Arbetsplatsbeskrivning

Är du serviceinriktad och bra på att kommunicera och skapa goda relationer? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som handläggare vid avropsfunktionen för bemanningstjänster gällande inhyrd vårdpersonal.

Avropsfunktionen ingår i enheten Inköp och upphandling som är organiserad under ekonomiavdelningen. Enheten ansvarar för att stödja regionens verksamheter i inköps- och upphandlingsfrågor och med avrop från befintliga avtal gällande bemanningstjänster för läkare och legitimerade sjuksköterskor. Enheten består av personer med olika bakgrund och med olika kompetensprofil. Vår kultur präglas av lärande där vi delar med oss av erfarenheter och utvecklas tillsammans. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö, flextid och möjlighet till friskvård.

Arbetsbeskrivning

Arbetet som handläggare är ett administrativt arbete där du tillsammans med dina kollegor på avropsfunktionen servar regionens verksamheter med försörjning av inhyrd vårdpersonal. Arbetet innebär i huvudsak att utifrån verksamheternas behov avropa/beställa från avtalade leverantörer och att granska fakturor avseende bemanningstjänster. I avropsfunktionens uppdrag ingår även att löpande informera och utbilda beställande verksamheter.
Du arbetar med datorn som ditt främsta arbetsverktyg och kommunicerar med verksamheter och leverantörer både digitalt och via telefon. Arbetets karaktär gör att du behöver hantera olika uppgifter parallellt i olika datasystem, stundtals i ett högt tempo. Du behöver kunna hantera olika typer av situationer och bemöta olika människor.
Arbetet kräver ett flexibelt, strategiskt sätt och en hög grad av servicekänsla.

Kvalifikationer

Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och god erfarenhet av arbete inom administration och service. Som person är du noggrann och tar ett stort ansvar för uppdragets genomförande. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, samt förmåga att uttrycka dig på ett enkelt och tydligt sätt. Som person är du trygg, positiv och ser lösningar istället för problem. Att du har mycket goda kunskaper i MS Office är en förutsättning.
Vidare är du också uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse och en vilja att hjälpa andra. För att du och vi ska trivas tillsammans lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Andra uppgifter

Vill du veta mer om jobbet är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Anställningsvillkor

Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid,
Tillträde: Tillträde snarast enligt överenskommelse
Avslutning:

Kontaktpersoner

Namn: Lena Larsson
Enhetschef
Telefon: 063-14 77 28
Email: lena.larsson@regionjh.se

Fackliga kontaktpersoner

Namn: Gunvi Dahlström
Vision
Telefon: 070- 587 43 07
Email: gunvi.dahlstrom@regionjh.se

Ansökan

Referensnummer: Persr/722/2022
Sista ansökningsdag: 2022-09-27

Dela detta jobb

Handläggare till avropsfunktionen för bemanningstjänster

Region Jämtland Härjedalen- Hälso- och sjukvård